Doğumdan sonra emzirme döneminde yasak değilse keratin botoksu yaptırmak istiyorum ama saçı yıpratıyor mu zararı var mı bilmiyorum farklı farklı yorumlae var. Daha önce keratin botox yaptıran var mı kaç ay kalıyor saçta hem boya hem keratin botox olursa saç yıpranır mı acaba ?