Casual Quantum aldık ve çok hoşumuza gitti hem hafif hem rengi çok tatlı yeşil. Kullanışlıya benziyor onuda kullanmaya başldıktan sonra göreceğiz☺️. Ve biz teşhir ürünü aldık letgodan hiçbir sorunu yok ve kullanılmamış 3.500 tl olan arabayı 1.000 tl ye aldık. Bence marka olsun ama uygun olsun diyorsanız teşhir olarakta bakabilirsiniz.Bir sürü modellerin teşhir ürünü oluyor ☺️