Arkadaşlar merhaba ben ilk kan verdiğimde beta hcg 610 çıktı böyle bir ay sonra kan verdiğim de 456 çıktı ondan 3 gün sonra verdiğimde ise 729 çıktı doktorum düşük yapmışsın diyor vajinal ultrasondan bakıyor bebek de kese de gözükmüyor ama kan değeri yüksek düşük yapmadığıma da eminim başına böyle bi olay gelen varmı boş gebelik de olabilirmiş ama kese de gözükmüyor