Senemolcay https://www.hizliresim.com/5unnh6o Merhaba arkadaşlar doktor bu testleri istedi fakat özelde biraz yüksek fiyatı sağlık ocagında yapılıyor mu bi bilginiz var mı
Azramm33 Senemolcay ben normalde özele gidiyorum ama yapılabilecek olan bütün testleri sağlık ocağında yaptırıyorum. Sadece b12 testini devlet yılda 1 kez yapıyor sağlık ocağında 😊
Sibelrx Senemolcay ben gidip saglik ocaginda yaptirdim gerisi yoktu yaptir dedi ama devlet hastanesine gitmek istemedim
Medinetyp Doktorum benden de istedi sağlık ocağında kanına baksınlar dedi haftaya gidip kan vericem bi gidip sorun yardımcı olurlar onlar daha iyi bilir farklı olabiliyor çünkü
Deletedmom_5 Bizim sağlık ocağındaki doktor geçen hafta Bize dediki artık sagglık ocakları B12 bakmayacak dedi ne kadar dogru bilmiyorum🤷🏻♀️devlet hastanesine randevu alabilirsin orda kesin yaparlar
MelekBas Gecen hafta yaptirdim hepsine baktilar. Sehir olarak belki degisiklik olmustur ama istanbulda bakiyorlar. Dahileyeden veya kadin doguma gidip konusursaniz yaparlar devlette de