icedearth Kızlar sağ kaburgamın en alt kısmında batma hissediyorum 25. Haftadayım yarın randevum var doktoruma da soracağım fakat bunu yaşayan ve çözüm bulan var mıdır acaba çok rahatsız ediyor
bngs_irem icedearth ben 28 haftayım canım göğsümde batmalar başladı yarın kontrolüm var ama normaldir dahada zorlayacagını söylüyorlar :)
byzza16 icedearth ben 30.haftaya girdim uzun süre oturamiyorum oturduğum an batıyor ya ayağını ya kafasını falan dayıyor sanırım doktora sordum pozisyonuyla alakalı tamamen çok normal dedi ☺️
Aslaninannesi1 icedearth 35 haftalığım iki gün önce aynı şikayetle gittim doktora baskı yaptığı için böbreğimde şişme olmuş. İhmal etmeyin derim pozisyon ile de alakalı olabiliyor
icedearth Brcccc yaa normal bir şey mi yani doğurana kadar bu kadar şeye aynı anda nasıl katlanıcaz 😅
prensimgeliyor @icedearth bende 35 haftadayım dayanamıyorum 2 gündür çok arttı bugün gittim serum verildi. Ama yine batıyo kafası ordaymış benimkinin çok fena ağrıyor
icedearth prensimgeliyor bizim ayaklarımız tepede başımız aşağıda demek ki koca ayak falan olabilir 😅 geçmiş olsun çok inşallah kolay atlatırız 🙏🏻
beybisi26 icedearth Biz de 26 haftalığız yemekten sonra ve çok oturunca batıyor. O o kadar rahatsız etmiyor da sırt ağrısı mahvediyor. Omurga sorunlarım var.