Kızlar selam,
Şehir değişikliği sebebiyle tek bir doktorum olamadı, farklı farklı doktorlara muayene olmak durumunda kaldım. En son gittiğim doktor 3 hafta sonra muayene dedi, normal koşullarda bu haftalarda muayene sıklığı nedir sizde? Bazıları 2 haftada gidiyor, bazıları 3, her şeyin normal olduğunu düşünürsek sizde durumlar nasıl?