nisafrkn Kızlar bende çok fazla baskı hissi var 2 haftadir ve akıntım da beyazdı ama şimdi sararmış neden acaba sizde de oluyor mu bu haftalarda olanlar 🙄🙄
Gif 38+6 yız bende de durum aynı önce beyazdı sonra sarı olmaya başladı hatta bugün akıntımda koku da hissettim son günlerde baskı da arttı vaktimiz yaklaşıyor sanırım 😊
Gif nisafrkn yarın kontrole gidicem açılma falan mı oldu acaba merak ediyorum sizi de bilgilendiririm doktora sorup inşallah 😊
Dilos0705 Ben 31 haftalık hamileyim belime giren ağrı var soğuk soğuk bir ağrı bide benim bir haftadır akıntım sapsarı neden acaba
nisafrkn Dilos0705 Ben o haftalarda bunları yaşamadım canım bilmiyorum ama inşallah hersey yolundadır bir kontrole git istersen