Bsrahb bende hamile olduğumu öğrendiğimde ()4+2 ) folik asite başladım kürtaj olduğum güne kadar aldım. O psikolojik süreçte geri bıraktım. Kürtajdan 5 gün sonra kontrolüm vardı doktorum folik asiti bırakmamamı söyledi geri başladım. Folidays kullanıyorum. Folat değerim 14.72 çıktı. Vitamin, hormon, kan ve idrar tahlillerimin hepsi normal çık şükür. Coraspini bende kullanabilirim aslında. Normal sağlıklı insanlar , futbolcularda kullanıyor. Covid olduğumda (hamilelikten 1-1.5 ay önce ) kullanmıştım.