Kızlar merhaba 20 haftalık hamileyim doktor bebeğimde fetal kalpte hiperekojen odak koroid plesksus kisti gördüğünü bu belirteçlerin down sendromu belirtisi olduğunu söyledi ben internetten araştırdım 28 haftaya kadar geçtiği yazıyor ama benim içimde huzursuzluk var 2 Li 3 Lü testlerimide yaptırmamıştım böyle birşey olsa bile asla aldırmam bebeğimi o benim canımdan bir parça ama moralim çok bozuldu yaşayan var mı acaba ?