Kızlar pazartesi dr kontrolüm vardı gittim 28+1 haftalıktım ve doktorum bana iki hafta ilerden gidiyor 29+5 haftalık 1.500 kilo dedi ve haftasına göre kilosu fazla dedi ve bebek dönmüş dedi ama bebeğim yaklaşık bir haftadan beri aşağı tarafa ağırlık yapıyordu bunda bir sıkıntı olurmu acaba normal birşey mi bilgi verirmisiniz