Buseengin Kızlar merhaba ben 17 haftalık hamileyim göğüs uçlarım çok kurudu ne kullanmalıyım sizce? Çatlak kremi için çok erken bi dönem diye düşünüyorum ama bilemedim
Deletedmom_5 Buseengin Ben 17. Haftadan beri catlak kremi kullanıyorum ve şuan 34 haftalıgım anladımki gec baslamısım her yerim çatlak oldu tabi biraz genetikte ama bence sen başla yağ veya krem sürmeye
Buseengin Teşekür ederim doktor kolonya kullanabilirsin demişti çok çatlayınca oylr yaptım ama krem yaxa yağ kullanıyım bundan sonra