Evet kızlar bende burada hep dogum hikayeleri okuyordum ve sonunda bende artık kendi hikayemi yazıyorum☺️ Bayramın 3. Günü evimde oturuyordum mutfaga gittim akşam üstü saat 18.00 da eşim salonda oturuyor Elimdeki tabağı salona bırakmak için gittim ve salonun kapısında paçalarımdan aşagıya bir şeyler aktı 😅 ben şok😳 eşim hemen yanıma geldi şaşırdı ne oldugunu anlamadık çünkü erken diye düşünüyorduk 😂 belime ince bir agrı girdi dedik ki kontrole gidelim bir problem varsa müdale ederler eve gelirim ama olay öyle olmadı hastaneye bir gittim ki açıklık 4 cm dogum başlamış bende sancı hissetmiyorum 😂 ben diyorum ki evime gideyim 😂 ebe diyor dogum başladı 😂 saat 18.50 de hastaneye girdim ve gece 02.09 da minik mucizem normal dogumla kucagımdaydı herşey mükemmeldi çok güzeldi 🥰 hamileliğim çok iyi geçmişti dogumumda çok güzel geçti ❤️🙏🏼 Rabbim herkesi kurtarsın sağlıkla kucagınıza alın 🙏🏼