Selam kızlar.35+5 haftalık hamileyim.bugün nst ye girdim sancı çıktı ama ben birşey hissetmiyorum düzensiz kontraksiyon dedi doktorum.ciğer geliştirici ve adalat başladı.yarın tekrardan nst ye girecem eğer sonuç aynı çıkarsa duruma göre konuşcaz dedi.kızım arada toplanıyordu meğersem o kasılmaymış ilk gebelik oldugu için çok anlamıyorum.sizler de durum nasıl?