İyi akşamlar. 4 gün önce covid aşısı oldum. Hastanede beni baya korkuttular neden vuruldun emziriyorsun diye. Ben de uykusuz halsiz gidik kafamla vurulduktan sonra hatırladım emziriyorum sormam gerekti diye. İnternette kaç tane sitede okudum bi sakıncası yokmuş. Ama orda bana emziremezsin dediler. Neyse ben başka doktora da sordum sorun yok dedi emzir. Benim bebeğim de memeye çok bağlı bi bebek. 3 buçuk aylığız neredeyse şimdiye kadar hiç kusmamış diye bilirim. Fazlasını bile kusan bebek değil. Ama 2-3 gündür azar azar süt kesiği gibi çıkarıyor yediğini hepsini olmasa da. aşıdan dolayı mı acaba? Kötü bir şey olur diye korkuyorum.