busraalperen Merhaba 14 haftalık hamileyim karnımda ağrı var adet sancısı gibi bazen de yanıyor kasıklarıma vuruyor ara sıra yaşayan oldu mu normal mi sizce de
Hilal-95 busraalperen bende de başladı ozaman ya 15 oldum bugun doktora gittim normal gibi konustu çıkarken ilişkiyi sordum 3 hafta bekle dedi dinlen dedi sıkıntı yok dedi 🤷🏻♀️ Adet sancısı gibi ama geliyor gidiyor ara ara
Fatmazehra51 busraalperen bende yaşıyorum sanki belim yirtiliyomus gibi bi ağrı kasigimdada oluyor doktorumuz normal dedi sıkıntı etme dikkat et canım 🥰