Mom789 canım gittik nstde düzenli sancılarım çıktı doktor artık bu haftada olması normal güzel dedi, orda çalışanlardan biri sen bi haftaya doğurursun sancılar buna işaret dedi🙈 doktorum bakmadı ama çatıma. Zaten doğum şekli o anda belli olacak bi şey şimdi çatı muayenesi yapılsa müsait bile olsa bebeğin gelmesi o anda ilerlemesi vs etkili bunu kimse öngöremez vs dedi. Banu çiftçinin dün doğuma hazırlık doğum korkusu diye videosunu izlemiştim o da çok güzel anlatmış aynı şeyleri demişti doktorumla tavsiye ederim mutlaka izle. Küçük tansiyonum yüksek çıktı bu arada bu tehlikeli bi şeymiş böyle durumda hemen alınıyormuş bebek perşembeye kadar evde tansiyon takibi yapıcam ona göre tekrar konuşucaz ama ben tansiyonum anlık çıktı bi sıkıntı olcağını sanmıyorum da şu an ağrılarm devam ediyor sanki ben de bu hafta kendiliğimden doğururmuşum gibi hissediyorum