Sedaince bende gebeligimin basindan beri sindirme problem yasiyorum ne yesem oyle e kaliyor modem de yedigime pisman oluyorum hormaonlardan kaynakli oluyormus progetron yapuyimus bunu vucutta onun icin karbonhidrat kesinlikle yemeyin hafif beslenin ogunkeri azaz yiyin daha hafif atlatirsiniz bu donemi 4, ayda rahatlarsiniz Ben oyle oldum