Kızlar merhaba 18 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim. İlk çocuğum da bu haftalar da karnım çıkmıştı kilo almıştım kendimi hamile gibi hissediyordum. Ama bu bebeğim de hiç kendimi hamile gibi hissetmiyorum. Böyle olan var mı ya göbeğim de çıkmadı. Kendimi garip hissediyorum ?