Bahar27 çok şükür 🥰🥰 Allah’ım size sağ salim kavuştursun bugün rapor yazdırmak için gittim ve muayene oldum 32 hafta çalışamaz raporu almaya gitti bebek donmuş dedi çok şaşırdım o yüzden merakımdan böyle bir form açtım rapor aldığım yer kendi doktorum değildi pekte sorduğum şeylerin cevabını alamadım işin açıkçası . Pazartesi kendi doktoruma muayene olucam 😍😍🤰