Kayla Merhaba sevgili anneler ayımın sonlarındayım ve artık yavaş yavaş bir şeyler almak istiyorum. Bana yenidoğan için kıyafet olarak neyi ne kadar almam gerektiği konusunda yardımcı olmak isteyen tecrübeli annelerim yardımcı olabilirler mi? Mesela kaç aylık kıyafetten kaç tane alayım, zıbın olarak yine kaç aylık ve kaç tane alayım. Şimdiden yardımcı olacak herkese çok teşekkür ederim. 💐
Nergis24 Kayla ben pek tecrübeli değilim ama şey yap 0-3 aylık şeylerden çok fazla alma çünkü bebek hızlı büyüdüğü için çoğunu giydiremiyorsun
Sumeyye_g Kayla 0-3 aylık çok alma o dönemde çok çabuk gelişiyorlar o yüzden 3-6 ay alabilirsin zıbın çok gidiyor kıyafetlerde aşırıya kaçma insan ilk diye heveslenip herşeyi almak istyor ama bi çok şey giydirilmeyip kalıyor öylece
Kayla Nergis24 teşekkür ederim Nergis hanım. Dün 3 tane takım aldım 6-9 aylık almıştım, onlar bile gözüme büyük geliyordu o zaman iyi almışım. Çünkü 0-3 aylıklar gözüme çok küçük göründüler 🤭
Kayla Sumeyye_g teşekkür ederim Sümeyye hanım ❤ kaç tane takım alayım mesela 3-6 ay için? 3 aylık zıbından dün 6 tane aldım, 6-9 aylık için de 3 tane takım aldım. Ama bunlardan başka hiç bir şey almadım henüz.