ZeynepUstaaa eminegmssy-18 Sezaryen sonrası narkoz yüzünden aşırı baş ağrısı oluyo onun olmasını önlüyo canım
gulin-35 Dunyayse yegenım amestezıcı turk kahvesı daha ıyı dıyor ama serın bısey ıstersen kola da olur neskafe sade olsun dıyor
cemreninannesi67 Dunyayse ben aldım sezeryan oldum ama boşuna aldım içmedim başımda ağrımadı kafamın altına yastık istedim ve başımı oynatmadan sabit bi yere baktım ve kendimi sıkmadım rahattım
Dunyayse cemreninannesi67 inşallah benimde öyle olur . Yada normal olurda böyle sorunlarım olmaz . Rabbim hepimize kolaylık versin 🥰
Dunyayse ZeynepUstaaa bende yasamadm ama sert bseler banada daha mantıklı geliyor öyle yapicam çok tşk ederim 🌺
Dunyayse Ozgglt_ Allah razı olsun sağlıkla büyütün inşallah 🥰 türk kahhvesine hamilelik öncesi bayılıyodm ama hamilelikte kokusundan tiskinyorum ama yanıma alicam belki hemencik eski halime dönerim 🥰 çikolata mutlaka ekliyorum çok tşk ederim
Ozgglt_ Dunyayse amin , rica ederim 🌸 ve bol su ekleyin içebildiğiniz kadar içmeniz faydanıza olacaktır 😊
Dunyayse baby_mama fitrede çok acı oluyor ☹️ ama baş ağrısından iyidir yanımda olsun diyorum o an acıdan bide baş ağrısyla uğraşmak istemiyorum çok tşk ederim 🌺
gulin-35 Dunyayse yapmıyormus ama bende ac karnına onu ıcmeyı tercıh etmem onyızden cantama ufak bı kahve makınası koydum turk kahvesıyle
Senayyalcin Dunyayse Kahve falan hiç içmedim başım da hiç ağrımadı sanırım her ameliyat sonrası reaksiyon farklı oluyor