Gebeliğinizin 26 üstü ve sorun yoksa bebek doğuma hazırlık için baş aşağı yerleşiyor ve gerginlik oluyor evet bende 15 sene oldu doğuralı şuan 17+5 haftayım sürpriz gebelik öyle hatırlıyorum. Doğum kasılmasında ise bende 2 gün aşırı gerginlik falan oldu karnımda ve aşırı kabırgamı zorlamıştı muhtemel ayağı ile kaburgama baskı yaptı doğumdan sonra uzun süre kaburgam ağrıdı.