Ben Banu akcal a gidiyorum Çiğdem hanım la arkadas olduklarını öğrendim ayni hastanelerde doğum yapıyorlar bazen kendi doktorumdanda cok memnunum ama Çiğdem ve evren güler çiftine hayranım ikinci hamileliğimde kesin onlarla olurum ya 🙈 Banu ve Çiğdem hanım ayni hastane ve ayni sistem yürütüyorlar zaten biz hastaneyi koru veya memorial düşündük en son memorialde karar verdik çatı muayenesinide bu cuma olcam