Kiraz3364 21 + 4 haftalık hamileyim . Doktor büyük ihtimalle kız dedi . Hiç durmuyor sürekli , baloncuk patlamas hissi , hıçkırık tutma ,tekme bir hareketler sizde durumlar böyle hamiş anneler ?
Kevserrrr1 Kiraz3364 tam da şuan da içimde gum gum hıçkıran bi bebiş var 😂😂 Büyüdükçe hıçkırıkta gümbür gümbür oluyor 😁
Minnakkuzu3535 Kiraz3364 Tadını çıkarın bu hareketlerin bol bol sevin onu büyüyünce hareketleri çok sert ve can yakıcı oluyor 35+5 teyim oğlum olacak ve böbreğimle top gibi oynuyor leğen kemiğime öyle bir basıyor ki o küçücük ayak nasıl o kadar güçlü şaşırıyorum bir doğsa da sevsem o ayaklarını 🤗🤗🤗
ozge_sblr Kiraz3364 bizde 23+3 üz. Oğlum baya hareketli gece gündüz her an bir tekmeleme bir dönme 🤭 bazen canımı acıtıyor tekme atınca. Baya tekmeleri felan da dışardan belli oluyor 😅 son haftalar napacaksam diyorum bazen acıtınca canımı ☺️
BlueButterfly Kiraz3364 ben o dediklerini 18 haftamda çok güzel hissettim ve bunu her sorana hareket ediyormu hissediyormusun diye sorana söyledim çok hareketli diye son 3 gündür 0 hareket ve artık korktum ne oluyo diye soluğu sağlık ocagimda aldım kalp atışını dinledim rahatladım nazar değdirdim ve şunu anladım öyle her şeyi herkese anlatmamak lazimmis kendi teyzelerimin nazari değdi resmen
Nergis24 Bende 21+6 haftalığım 2 hafta önce hastaneye gittik kız dedi doktor bende de seninki gibi şeyler oluyo
Kiraz3364 Nergis24 ayyy çok tuaf dimi baloncuklar patlama hissi falan ben anlamaya çalışıyorum ne yapmaya çalıştığını biraz önce gezintiye çıktı galiba oradan oraya karnımın içinde dolandı . Birde karnınızin ne tarafında ? Benim ki sol tarafta hep
Yarennn01_ Bende 21 haftalığım benim oğlum olacak ama galiba çok sakin bir sabahları ve geceleri hareketli oluyor gündüzleri tık yok 😀
Kiraz3364 Yarennn01_ ayy sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin benim kız durmuyor tekmeler baloncuklar anlamadım gece acikyor çok çok gece de harektli gunduzde
Serifeberay Yarennn01_ günlerimiz ve durumumuz aynıymış sabahı ve geceyi iple çekiyorum her hareketinde çok heyecanlanıyorum sanırım bu yıl ki oğlanlar sakın ve utangaç olacaklar ☺️🤗💙
Zumranur Kiraz3364 Yarennn01_ 🤭🤭bu seneki oğlanlar sakin ola çak demek ki bizde 21. Haftalığız varlığı yokluğu belli değil arada çok hafif tekmesini hissediyorum o kadar 1 veya 2 kere
mervekocaman Serifeberay bncede cok doğru erkek demek ıstıyorm ama gösteremiyor dıyo doktor bızede 19 haftalığız utangaç erkek demekkı😂
Yarennn01_ Serifeberay galiba öyle sabah ve geceleri hareket ediyor gündüz tık yok sizde mi öylesiniz 😂☺️
minikanne_ Serifeberay 24+0′dan selamlar 😇 Utangaç kısmı doğru evet ama hareket kısmı tartışılır.. Geceleri bi tık durgun ve gündüzler hareketli geçiyor bizim. Şu anda şu saatte bile kıpır kıpır Alaz’ım 🙈
Serifeberay mervekocaman bizde 19.haftada öğrendik ☺️ Aslında bacak arasını hemen açtı fakat beyimiz yüzünü göstermedi pek utangaçmış 🤭☺️ Tez zamanda öğrenmeniz dileğiyle 🙏🤗
Saziyersin mervekocaman bence de bu sene ki oğlanlar hem utangaç hem de sakin bizim ki 20. Haftanin sonunda gosterdi
Serifeberay Yarennn01_ evet bende de durum aynı ☺️ gündüzleri hareket halinde olduğumuz için bebişler sallanan suyun içinde uyku moduna geçiyor genelde doğduktan sonrada aynı düzen devam ediyormuş 🤷♀️🤗
Kiraz3364 Zumranur galiba benim kız çok hareketli maşallah nazar değmesin mercimeğime neyee seviniyor blmiyrum 😄 çiko yediğimde artık durmuyor
Kiraz3364 Sdacbc az klmis canım ama ben ilk hissettiğim de anlamadım bir tuaf di 😄 onun yaptığına kendimde güldüm
Zumranur Yarennn01_ aynen öyle kızım karnımda çok hareketliydi hala öyle yerinde durmuyor bu minnoş sakin doğuncaya sakin olur inşallah 🙏
Pnryr Yarennn01_ aldatmasın sizi benim kızım zorla bir iki dönerdi kayardı karnımda okadar yani hissettiğim günden doğana kadar adam akıllı 1 kez oynadığını dışarıdan gördüm herkes çok sakin olacak dedi şimdi gelip baksınlar düz duvara tırmanıyor 1 dak dur durak yok helak oluyorum kuzuşumun peşinde 🥴😬 ben çok alakalı olduğumu düşünmüyorum anne karnı ile dışarı bağlantısının
Zumranur Kiraz3364 ya ne güzel benim kızımda hareketliydi şuanda da öyle bu minnoş pek sakin çok takmıştım neden diye sonra akışına bıraktım 🤭