Ravzamuhammed 3.gebelğim 3.kez sezryen olcm. ilk defa devlette doğm ypcm iki gebeliğim 38 haftada oldu devlet 40 haftayı bekliyo diye okudum burda yanlş değilsem bütn hastaneler aynımı acaba kaçıncı haftada sezryn olurm
Dilek58 Ravzamuhammed bende ikinci sezeryanımı olucam nasipse 39 .haftada alırım dedi dr devlette rabbim sağlıklı sıhhatli hayrlı doğumlar nasip etsin inşallah canım 🌸
Byby99 Ravzamuhammed bende ilk olduğu içi 39 da olcam. İkinci ve daha fazla sezeryanı olanları 38 de alıyoruz dedi riske atmamak için
Elifaltun Ravzamuhammed devlete gidiyorum 2.dogumum olcak 38+4 e gun verdi inslh 14 haziranda sezeryan olcak