[silindi] Kızlar 28 haftalık hamileyim doğuma yakın olduğu için bı dip köşe temizlik yaptım asperox ve yağ çözücü çok kullandım 😐 boğazlarım tahriş olmuş bebeğe bı zarari olmusmudur sizce 😐
akgunbirsen [silindi] umarım olmamıştır ama kimyasallardan ne kadar uzak o kadar iyi 😌maske takın böyle durumlarda.
gzybkgl [silindi] doğuma nasıl yakın oluyor daha 28 haftalık. Ben 38 haftalığım bugün yarın doğururum diye temizlik yapıyorum ertesi gün ev 1 aydır temizlenmemiş gibi oluyor 😂😂 daha 10 gün önce büyük temizlik yapıldı evde ama hakgetire 😂😂
[silindi] gzybkgl Şimdi şöyle sürekli temizlik yapıyorum ama dip köşe temizliğini genelde annem yapıyordu bugün ben yaptım benim sorum kullandığım ilaçlar çocuğa zarar verir mi karnım da ağrıyor o yuzdn şüphe ettim.
Gokalptugcee gzybkgl 35 haftalığim 32 den beri temzlik yapıyrm 😂 bi temz tutturamıyrm evi en iyisi doğuma gdecğim gün yapmak bunu anladm
gzybkgl [silindi] bende çok maruz kaldım yağçöz falan ağır geldi ama bi sıkıntı olmadı. Temizlik yaparken maske takın bence. Bende çok tıkandım takmadım hiç üşendim almaya keşke taksaymışım faydası olurdu belki
gzybkgl Gokalptugcee bende korkuyorum ev dağınık doğurcam annem gelcek kadın bide temizlik yapmak zorunda kalcak o curcunada ev dağınık olcak 😂😂 ama kalkamıyorum da ayağa çok üşeniyorum bacaklarım ayaklarım çok ağrıyor.