27+2 kızlar gündüz 2 den beridir böyle tam idrar kesemde aşağıda bi baskı hissediyorum bebeğim aşağı geldiğini hissediyorum sizce normal mi yengem dedi bebek kafası aşağı gelmiş olabilir yer değiştirmiş belki dedi sizdede oldumu bu haftada acaba ağrı desen ağrı yok ama hissetiğim şey tam olarak baskı afedersiniz çok çişim geliyor gibi hissediyorum ama lavaboya gidiyorum hiçbişi yok