Kilicbebek ben ilk gebeliğimde yaptırdım temiz çıkmıştı sonucum. Şimdi ikinci kez hamileyim cuma günü 2li test randevum var. Sağlık bu, bir olumsuzluk olsa bile insan kendini buna hazırlar gerekirse eğitimini alır neler yapması gerektiğini öğrenir vs vs… Doğumda beklemediğiniz bir şekilde olumsuz bir durumla karşılaşmak daha yıkıcı olabilir.
Ben ikili, detaylı ve şeker yüklemesini atlamadan yaptıracağım herşey bebeklerimiz için…