Minikpirincim Kizlar 27+5 haftaligiz. Seker yuklemesi yaptirmadim iki gun aclik tokluk sekeri yaptirdim . Benim gibi yapan varmi degerleriniz nasil cikti ? Benim ; 1.gun aclik: 77 1.gun tokluk:127 2.gun aclik:83 2.gun tokluk:110
Deletedmom206 Minikpirincim çok iyi bence benim tokluk ilk gün 143 cıkmıştı sonrasında evde ölçümlerimde 105
Nily Minikpirincim bende yukleme yaptirmadim ama 1.gun 2.gun dediginiz ney anlamadim Bikere kan verdim sonucu aldim gerci ptesi doktora gostericem Aclik 86 tokluk 136 cikti
Mmelek Minikpirincim bende yaptırmadım. Benden de açtık tokluk istemisti ama bi hafta istedi. Senn değerlerin iyi şükür. Açlık 92 nin üstünde olmamalı dedi. Benm çıkmıştı bi kaç kez ama bişe olmaz dedi doktor. Rahat ol gayet güzel bence sonuçların 🙏🏼💕
Minikpirincim Deletedmom206 iyi cok sukur ... peki siz yaptirdinizmi seker yuklemesini . Ve suan ne durumdasiniz
Minikpirincim Nily 1.gun ac gittim 1 saat sonra tok gittim tekrar verdim 2.gun de ayni sekilde. Normalde 3 gun kontrol ediliyor ama 2 gun uydu bana
Minikpirincim Deletedmom206 neyden dolayi gerek gormedi canim doktorun ? Herhangi bir sebebe dayanmistir mutlakA
Dilekerkan0705 Bende yükleme yaptırmadım orda da amaç zaten şekerin seviyesine bakmak açlık tokluk yaptırdım normal çıktı