Meltemm123 Kızlar su gelmiş parkeye makineden bende farketmedim ayağım kaydı biraz yere oturdum hızlı değil ama bişey olurmu 😔😔😭
deletedmom40 Meltemm123 12 haftalıkken viledayla sildiğim taşa yapışmıştım iyim şükür ama bi doktora görün
sarya21 Meltemm123 eğer kanama yada ciddi bir ağrın yoksa birşey olmaz inşallah uzan ayaklarını yukarı kaldır dinlen bende 3 aylıkken düştüm hemde fena çakıldım popomun üstüne düşmemden bişi olmamıştı ama korkudan düşürecektim😔
Gizemen Bende 4 haftalıkken duşakabinin içinden fayansa düşmüştüm yüzükoyun bişey olmadı çok şükür ağrın varsa doktora gitmeni öneririm
Nefesimm Gizemen allah korumuş gerçekten ayni sekilde arkadaşım 16 haftalık ikizlerin kaybetti rabbim korusun sagsaglim kucaginza alin ins
Gizemen Nefesimm Ayy çok üzüldüm başı sağolsun Allah sabır versin😔 amin canım inşallah hepimiz sağ Salim kavuşalım yavrularımıza🙏🏻
Nisanuur Meltemm123 bende bayılıp düşmüştüm hemde hastanede direk belimin üstüne, hemen düşük için iğne yaptılar bi doktora gitmelisin bence