Arkadaşlar 36+2yiz 2 cm açılmam var ama sancım çıkmamıştı nstde.
Bugün yaklaşık 1 saattir ara ara adet sancısı gibi sancım var,bebeğin hareketleride çok sert ve vajinamla kalçamda baskı hissediyorum doğum sancısı ile yalancı sancıyı birbirinden nasıl ayırabilirim