Meliskam Merhaba kizlar 15+1 hamileyim dondurma cok yiyorum bi gunde 4 5 kere acaba bebege bi zarari olurmu ?
arisin_annesiii Meliskam sanmıyorum canım belki tatlı diye fazla yemek zararlidir ama hava sicakken bir zarari olmaz
Masal53 Meliskam 😁😁😁 ben bazen 2 3 gün üst üste kutu dondurma bitiriyorum bi zararı yok sonuçta sütten oluyo 😁😁
Cigdemss Masal53 hazır dondurmaların çoğunda gerçek süt kullanılmıyor . İçeriği çok zararlı. Ki normal market sütlerinde bile kalsiyum oranı çok düşük. Bence şekerden dolayı fazla tüketmemiz daha güzel ☺️
Nessliihhaann Benim diyetisyenim haftada 2 kez 2 top yemeye için verdi dondurma gebelik şekeri için tehlikeli olabiliyormuş.
Sympktz Bence fazla yeme canım benim doktorumda bana fazla yemememi söylemişti sonuçta nasıl yapıldığı içinde neler olduğunu bilmiyoruz sadece sütten yapılmıyordur Ve çok kilo aldırıyor
Cigdemss Meliskam yani tabiki hazır dondurma zararlı içindekiler kısmını okuyunca şeker süt tozu dolu . Biraz az yemek daha iyi bence.
Beyzan Meliskam hamileyiz diye abartmamak lazım sizce hamile olmayan bir insan için günde 4-5 kere dondurma sağlıklı mı.icindeki şekeri ve doğal sütlü dondurma değilse içindeki katkı maddesi 🙄 yani elbette yenilir ama günde 1 tane yersiniz nefsiniz körlenir