Kizlar dün gece acile kaldirildim karnım acımaya başladı uzanıp dinlenirken uyuya kaldım sonra bir uyandm daha da ağırlaşmış ve şişmiş bir karın aciyo ayağa kalkmak istedm.kalkarken nefesim durdu yüzümü yikadm düzeldim sonra başım döndü titremeye başladım doktor anlamadı ne olduğunu şimdi yine karnım acımaya başlıyor nedir sizce bilgisi olan var mı şuan sancı giriyo cikiyo tekrar dün belime de vurmuştu ağrı smdi ara ara bıçak saplar gibi ağrı giRiyo karnımın üst tarafında bu aci