Hamileliğim basindan beri dislerim ağrıyor ama farkettim ki bir tanesi ağrıyor digerlerine vuruyor. Dogum yaptım lohusayken inanın sağ tarafım felc oldu disim kulağım bogazim sag omuzum bile agriyordu. 3 ay önce dogum yaptım artık mahvoldum ya annelerimiz derler ya hamilelikte diş ağrır lohusayken diş ağrır. Dogruymus çünkü bugün doktor hicbirsey yok dedi. Sorum şu kızlar.
Doktor dislerimin filmini cekti birsey yok sadece dis etin cekilmis agri yapar dedi gargara yap tuzlu suyla ve apse olmuş fircalarken kanatarak fırçala dedi napicam nasıl gecer ağrısı yasayan var mi neler yapıyorsunuz ?