Yase1 Merhaba kızlar 8. Ayımdayım arasıra 5. 10 dk aralıksız karnımdan kalp atışına benzer pıt pıt diye hareketler oluyor bu benim 3 gebeliğim diğerlerinde böyle bişey başıma gelmemişti sanki bebeğin kalp atışıymış gibi başına gelen varmı acaba
Yase1 Seymamuge hıçkırdığı zamnları anlayabiliyorum bu biraz farklı sanırım yarın bi doktora gidicem en azından içim rahatlar