Merhaba sevgili anneler ben 39+5 günlük hamileyim ilk gebeliğim dün akşam nişan geldi 10 dakika da bir de belime adet ağrısı gibi bi ağrı atıyordu devlette muayene oluyorum ilçede olduğum için nts de sancım çıkmadı ve alttan muayenede açıklık yoktu ama hala belime ağrı atıyo ne yapmalıyım ve doğumdan çok korkuyorum lütfen tecrübelerinizi yazar mısınız