Seross10 Hanımlar ilk haftalarda ki gebelik belirtilerinde kabızlık kasıklarda ağrı bağırsak hareketleri ve üşüme yaşayan oldu mu..
123456678 Seross10 bebek etine yerleşiyor ağrıların olması gayet normal iki üç doktora gittim hepsi aynı şeyi söyledi
Seross10 Zeysezer kan testi yaptırdım 123456678 kan testi yapıldı pozitif çıktı ama belirtileri yaşayınca sizlere sorayım dedim
123456678 Seross10 benimkide öyleydi ilerleyen zamanlarda ağrıların azalır bu süreçte dinlen kendini yormamaya çalış Ağrı kesici alma ağrıların var diye