Aysenur_2 Kızlar bugün karın ağrısı batma sebebiyle doktora gittim önce Rahim açıklığı varmı diye baktı sonra da vajinal ultrasonla baktı haftam yeni olduğu için korktum açıkçası sizce bir sorun olur mu zararı olmuşmudur bebeğime parmagıyla falan baktı çünkü
bebegimizibekliyoruz1 Aysenur_2 Ben 7 haftalık ve 9 haftalıkken vajinal muayne yaptırdım ve allaha şükür bir şey olmadı normal vajinal muayene gibi değil daha az içeri giriyorlar rahim için yaptırıyorum ben mesela şu an sabah akşam fitil kullanıyorum doktorun gerekli görürse mutlaka yaptır derim
elisamnlannesym Aysenur_2 yani sonuç olarak doktor yapmış kuzum bu işlemi zararı olacak olsa yapmaz içini ferah tut kimisi doğuma kadar alttan bakiliyo
Sita3434 Yok canım neden olsun yurtdışında beredeyse doğuma kadar vajinal bakıyorlar zararlı olsa bakılmazdı ben de baktırdım