Aliasafamam Kozlar merhaba ilk dogumum olacak ve 40+5′im ve hala sancım acilmam yok ne yapmalıyım doğumun başlaması için artık bel ağrısından duramıyorum malesef şimdiden teşekkür ederkm
Aysecelik17 Aliasafamam Merhabalar , bende 39+1 haftalığım 8 haziranda haftamı tamamlıyorum aslında ama bende de aynı ne ağrı ne sancı hiçbişey yok erkek bebekler geç doğarmış biraz , sizin cinsiyet ne
Aliasafamam Aysecelik17 benimde erkek ama baya gecikti 41 hafta olunca suni sancı verecekler ama artık hareket edemiyorum aysecim
Aysecelik17 Aliasafamam şuan bende öyleyim çok zor hareket ediyorum vajinal baskı çok ağrı yapıyor ve bu hafta midemden çok rahatsızım , bende biran önce sağlıklı sığhatli doğum yapmak istiyorum çok daraldım 😞
Aliasafamam Aysecelik17 kuzum hissettiklerinin hepsini bende aynı şekilde hissediyorum ağrılarım asagi doğru hep ne yapacağım bilmiyorum ama cuma günü kesin yatış yaparım hastaneye günümü tamamlıyorum çünkü dolu dolu 41 haftalik olacağım Suni sancı olacak tahminimcee inşallah acilmam olur oyle