Yarın sabah bebişimiz geliyor ancak ben 2-3 gündür yemek yiyemiyorum acıkıyorum ama 2-3 kaşık çatal yiyip tıkanıyorum dünyaları yemiş gibi rahatsız oluyorum acaba neden böyle oldu yaşayan var mı ? Bir de çok korkuyorum kendimi hep telkin ediyorum evladım gelicek diye ama kalbim ağrıyor nasıl atlattınız bunu lütfen beni aydınlatın