Aymer bu şöyle birşey, son adet tarihini siz isterseniz doktora bir hafta erken de aöyleyebilirsiniz. Raporu ona göre alırsınız. Yada bir hafta geç söylersiniz onun takibi yapılmıyor. Ama şöyle bir durum var sgk size doğum parasını öderken doğum öncesi için 8 hafta olarak ödüyor. Sadecede olurda dığum 41. Haftaya kalırsa 9 haftalık ödeme yapıyor. Ama artık 41 de de doğmayıp 42 ye kalıyorsa sonrasındaki haftaları ödemiyor. Bebek erken doğarsa da, yani siz son adete göre 32 haftada rapor aldınız ve 6 hafta sonra bebek doğdu, sizin kalan 2 haftanızı doğum sonrasına ekliyor. Eğer 32 hafta raporunu usgye göre alırsanız da yine 6 hafta sonra bebek doğarsa kalan 2 haftayı doğum sonrasına ekler. Sonuçta siz taporu aldıktan sonra dolurmak için 8 hafta süreniz var. İster raporu gidin son adetinizi erken söyleyin 30 haftalıkken 32 yim diye rapor alın, ister 35 haftadayken 32 deyim diye rapor alın.