Kızlar pazartesi doktora gitim ve bebegin başı aşada dedi bir gün önce adet sancısı gibi sancım vardı bunu söyledğim vakit doktor nts aldı ve hafifde olsa sancım cıktı uzanmam gerekiyor dedi fitil verdi gece iki adet kullanıyorum şuan da gene hafif hafif bel ve kasık ağrım olmaya başladı bu haftalarda doğum yapan varmı cok korkuyorum dua edin ne olur