ZorYollardanAsipGelenim Merhaba arkadaşlar birsey sorcam size. Tek bir igneye rapor çıkarıldığı için diger ignemi receteli alcam gecen recetesiz aldigim icin 10 gunluk 4000lik enox igneye 300 lira verdim. Raporsuz sadece receteyle siz ne kadar veriyorsunuz?
Tugba1616 ZorYollardanAsipGelenim ben oksopar kullanıyordum aile hekimime yazdiriyordum canım belki senin igneni de aile hekimin yazar bi sor
Buse_00 ZorYollardanAsipGelenim canim kargo ücretini karşılaşan 3 kutu elimde fazla var yollayim 300 cok yazık bebeğine bisi al yerine
gulsen_0758 Hayır benimde ilk raporum yokdu siz fazla vermişsiniz 60 lira falan anca verdiydik sanırım sonra rapordan sonra hiç ücret vermiyoruz
ZorYollardanAsipGelenim gulsen_0758 şöyle bir durum oldu. Ben gunde iki defa sabah 6000lik aksam 4000lik igne vuruluyorum. 6000lik enox igneye rapor cikarildi. Ama o an 4000ligi elden almaniz lazm dedi. O anlik tamam demis bulundum. Haftaya sali saglik ocaginda yazdiracam aylik alayim diyorum ama yine 300 liraysa aylik 900 yapiyo nasil olcak merak ettim
ZorYollardanAsipGelenim Gizematlasada ben gunde iki defa igne kullaniyorum 6000lik sabah 4000lik aksam sgk iki farkli doza rapor vermiyomus ayni anda o yuzden birini reçeteli birini raporlu alacam
whitedream ZorYollardanAsipGelenim oksapara reçete yazdırınca kaç ödedin ben 38 veriyodum🙄 muayene ücretiyle 44
whitedream ZorYollardanAsipGelenim sağlık sigortanız yokmu normalde fiyatı öyle parayla alındığında reçeteyle düşmesi lazım onu bı araştırın yoksa çok pahalıya gelecek
Buse_00 ZorYollardanAsipGelenim isterseniz instegram ismim bsekmlsyl (buse.soylu) bana ulaşın olur mu haftaya cuma siz istemezseniz doktoruma goturcem birine versin diye son kullanması 10. Ay cunki geçmesin yazik
Nimet_Gamze34 Bende oksapar 4000 kullanıyorum. Rapor çıkarttım iğneye 5 er kutu alıyorum. Para vermedik hiç nedense. Sadece bir kez 25 tl mi ne verdik o kadar. Bittikçe doktoruma ya da aile hekimine yazdırıyorum.