Asibel şule göncü diye bir doktor vardı ama asistanı yapmıştı hiç bir sıkıntı yaşamadım,damar yolu ile anestezi verdiler 10 dk uyudum hiç birşey hatırlamıyorum.Sabah kürtaj oldum öğleden sonra taburcu edildim.Pandeminin başıydı herhangi bir uygulama yoktu henüz