Kızlar cuma günü sancim vs olmazsa suni sanci ile doğumu başlatacaklar hiç korkum yoktu bugün hastanede doktor sancin olmazsa yatış verilip doğumu baslaticaz dedi beni korku sardı korkuyorum çok çatı muayenesinde canım çok acıdı o okadar acıdıysa doğum sancısını düşünmek istemiyorum.Bu suni sanci çok mu ağrılı oluyor kaç saat sürüyor bileniniz var mı.????