Zumrutclml 22+1 günlük gebeliğim var ve bugün ayrıntılı ultrason için devlet hastanesine gittim 10 dakika baktıktan sonra haftaya tekrar gel pozisyonu uygun değil dedi şuan içimde korku var nasıl o kadar baktıktan sonra pozisyon uygun değil dedi napacağım :((
mervetari4 Zumrutclml Canm gayet normal birsy çünkü bebeğin her şeyi inceleniyor , pozisyonu uygun değilse tekrar çağırilman büyük şans
Minigimm0611 Zumrutclml Normal canım bende gittiğimde yarım saat baktı ama sadece kalbi için uygun pozisyon hiç vermedi bebiş git yarım saat yürü tekrar gel demişti sonra oldu cok sükür benımki ama senin komple pozisyonu uygun degilmiş demekki korkma ☺️
gulin-35 Zumrutclml ben bu yızden uc hafta ust uste gıttım bu ıyı bısey gordum bıseyı yok dıyıp sallıyabılırdıde