Kızlar kusura bakmayın kafam çok dolu olduğu için doğru düzgün anlatamadım sanırım. Sanki kakasını yediği önceden anlaşıldığı için erken alınmış gibi anlaşılmışım. Ama kakasını yediği için doğuma erken almadı. Sancım 70′lerde çıktığı için erken aldı. Kakasını yediğini doğum sırasında söyledi doktor.