Seranad benim de ilk haftalarda sağ yumurtalıkta kist oluştu o kadar büyüdü ki ameliyat dediler sağ yumurtalık kangren olabilir alabiliriz bebek de düşebilir dediler yani hem bebeğimi hem yumurtalığımı kaybedecektim onu atlattık ilaçlarla kist küçüldü
bulantılarım günde 5 hap almama rağmen geçmiyordu günde 8 9 kez kusuyordum doktor kasılmalar tehlikeli dedi 6,5 aylıkken kusmalar bitti
hamilelik boyunca 70 sen fazla serum yedim hep yattım
en son apandisit ve erken doğum riski oldu gerçekten moral bozmayın bebeklerimizi sağlıkla alacağız kucağımıza