HasAdMe Kizlar iki gundur ic bacaklarimda cok siddetli bi agri var bide karnim bayaa aşşaya indi dogum yaklasmis olabilirmi
Gurbetgelini HasAdMe kaç haftalıksın canım bende 38+ 3 üm çok kötü ağrıyor doktorum 1 santim açıklık olduğunu söyledi perşemde günü
Nisanurr Canım sanırım yaşadığın çatı ağrısı bende çok çektim ondan o bebek aşşağıya baskı yaptığından kaynaklı doktoruna sor tinere Doğum belirtisi olabilir
Gurbetgelini HasAdMe normal canım o zaman bebek baskı yapıyor büyüyor az kaldı inşallah sağlıcakla kavuşacağız bebeklerimize