susam_18 28+4 hamileyim. Karnım indi yumuşadı top gibi göbeğimden eser yok. Ama doktorum bir risk görmedi. Midem bulanıyo 2 kilo vermişim cumartesiden beri. Bu şekilde hamileliğini rahatça bitiren var mı?
Sumeyye15_3 susam_18 dr’un bebeğin de Bi sıkıntı görmemiş canım. Evham yapma. Kilo hep deniyor bünyeye göre değişiklik gösteriyor. Yerinizde olup kilo almaktansa vermeyi tercih exerim:)
ikizannesi24 susam_18 bizde 29+2 olduk benimde bazen karnım yokmuş gibi hissediyorum bazende çok sert şiş gibi hissediyorum bu zamana kadar bir sıkıntı olmadı değişiyor günden güne ☺️
2sy Ayni haftadayiz. Bazen benim de yumusak oluyor karnim bazen cok sert. Bebegin pozisyonuna bagli oldugunu dusunuyorum ben :)
susam_18 2sy yok yok benim ki bildiğiniz yumuşadı indi küçük geliyor bana nefes alamıyordum şimdi çok rahatım o konuda.
susam_18 Sumeyye15_3 bebeğim kilo alsın ya. Doktorum bi risk görmedi şükür ama ben işte bu kadar erken inmesini beklemiyordum
MerveKaya38 susam_18 29 haftada benim doğum pozisyonu aldi aşağı indi karnım canım korkma normal bazisi erken iniykr bazisi geç ama aşağıda olunca erken doğum riski oluyor haberin olsun dikkat et biraz. Bide bana ciğer geliştirici vuruldu her ihtimale karşı canım
Melek0205 Benim de son iki ay aşağıya iniyo karnım iki bebeğimdede öyle oldu herkes bugün yarın doğurcan diyodu ama vardı daha sorunsuz geçti sonuna kadar da 😊🤗
susam_18 MerveKaya38 ya doktorum şuan bir risk görmediği için birşey yapmadı pazartesi kontrolüm var.